Jeden z pierwszych cateringów dietetycznych w Bydgoszczy i okolicach. Na rynku od 2014 r.

Powrót
Poznaj dietę

Sport CB163

dieta sportowca, dieta dla sportowca, dieta dla sportowców
Opis diety dla sportowca

Jest to dieta oparta o zasady zdrowego żywienia przeznaczona dla osób aktywnych fizycznie. Dostarcza pełnowartościowe białko pochodzące z chudego nabiału, mięsa, ryb, czy jajek.

W diecie sportowca znajdują się nasiona roślin strączkowych, które również są dobrym źródłem białka oraz dostarczają wielu substancji prozdrowotnych jak witaminy z grupy B, izoflawony, błonnik, składniki mineralne. Dieta sportowca CB163 Sport dostarcza też odpowiedniej ilość węglowodanów niezbędnych do odbudowy glikogenu mięśniowego, który jest potrzebny do pracy mięśni. Pośród pięciu zalecanych posiłków minimum dwa z nich są posiłkami bogatymi w białko, które dostarczają w zależności od kaloryczności diety od 25 do 35 g białka zwierzęcego.

Występuje w kalorycznościach: 2000, 2300, 2500, 2700, 3000, 3500, 4000.

Dieta dla sportowców - rozkład makroskładników:
– Białko: 25% Tłuszcze: 25% Węglowodany: 50% (dla kaloryczności 2000 i 2300 kcal)
– Białko: 23% Tłuszcze: 25% Węglowodany: 52% (dla pozostałych kaloryczności)

 

Cena za dzień od:

Przykładowy jadłospis w diecie sportowca

Śniadanie

Hummus z zielonego groszku

II Śniadanie

Owsianka Bounty z malinami

Obiad

Polędwiczka w sosie chrzanowym

Podwieczorek

Sałatka śródziemnomorska z makaronem

Kolacja

Kurczak po marokańsku z papryką, cukinią i suszonymi morelami

Dieta dla sportowca - Laboratorium Kalorii

Czynnikiem, który ma kluczowy wpływ na osiągane przez sportowca wyniki, jest odpowiednio zbilansowana dieta dla sportowca. Prawidłowo dobrane posiłki, bogate w składniki odżywcze, decydują nie tylko o lepszym zdrowiu i samopoczuciu, ale także o sprawności układu mięśniowego i nerwowego, co jest szczególnie istotne w przypadku osób aktywnych fizycznie. Dieta sportowca powinna być zatem zawsze opracowywana indywidualnie, biorąc pod uwagę takie aspekty jak: płeć, wiek oraz rodzaj uprawianej przez zawodnika dyscypliny sportowej. Warto również zwrócić uwagę na stopień zaawansowania w sporcie i to, czy dany sport jest uprawiany przez sportowca regularnie. Pamiętajmy także, że chociaż prawidłowa dieta dla sportowców nie zawsze gwarantuje im sukces, to nieprzestrzeganie jej może zaburzyć proces treningowy, a także zmniejszyć możliwości wysiłkowe zawodnika. Co więcej, jeśli organizm sportowca nie otrzyma niezbędnych substancji odżywczych i odpowiednio dużego nawodnienia, może to wiązać się z takimi skutkami jak pogorszenie wytrzymałości i siły, osłabienie koncentracji, czy też zwiększenie ryzyka powstawania urazów.

Jak powinna wyglądać dieta sportowców? Najważniejszą kwestią jest wprowadzenie do codziennego jadłospisu produktów bogatych w duże ilości białka oraz węglowodanów. Ma to ścisły związek z faktem, że węglowodany są nie tylko spalane podczas treningu, ale także wykorzystywane do regeneracji włókien mięśniowych po treningu. Specjaliści zalecają, by każdego dnia węglowodany pokrywały około 60-70% całkowitego zapotrzebowania na energię. Co więcej, z uwagi na fakt, że białko jest głównym materiałem energetycznym i budulcowym naszego organizmu, dieta dla sportowca powinna być skomponowana w taki sposób, by zapewniała około 1,5 g białka na 1 kg masy ciała sportowca (wartości te mogą się różnić w zależności od rodzaju treningu, wieku, płci oraz stanu organizmu sportowca). Dieta dla sportowca powinna obfitować także w posiłki bazujące na zdrowych tłuszczach (będących źródłem jedno- i wielonasyconych kwasów tłuszczowych), które mają stanowić około 25-30% dziennego zapotrzebowania na energię.

Dieta dla sportowców w Laboratorium Kalorii – zadbajmy o Twój sukces!

Wiesz już, czego Twój organizm potrzebuje, byś czuł się lepiej podczas intensywnych treningów sportowych. Czas na opracowanie diety dla sportowca, która dostarczy Twoim tkankom niezbędnych składników odżywczych. W Laboratorium Kalorii przygotowaliśmy specjalną dietę sportowca, która bazuje na pełnowartościowym białku pochodzącym z chudego nabiału, mięsa, ryb oraz jajek, jak również z nasion roślin strączkowych. W naszej diecie dla sportowców co najmniej dwa spośród pięciu posiłków dostarczają organizmowi od 25 do 35 g białka zwierzęcego (w zależności od wybranego wariantu kalorycznego).

Warto pamiętać, że w przypadku sportowców ważne jest, by dostosować spożycie kalorii w zależności od wieku, płci i uprawianej dyscypliny sportowej. Z myślą o zróżnicowanych potrzebach naszych klientów nasza dieta sportowca Sport CB163 dostępna jest w aż 7 wariantach kalorycznych: 2000, 2300, 2500, 2700, 3000, 3500 oraz 4000 kcal. Zobacz, co przygotowaliśmy w naszej ofercie i zostań mistrzem sportu z Laboratorium Kalorii!

Wybieraj, zmieniaj
i jedz jak lubisz!

Dostosowujemy się do Twojego stylu życia. U nas wybierasz, przekładasz i zmieniasz do woli. Możesz korzystać z diety i żyć po swojemu!

Zamów pakiet powyżej 31 dni. Za pierwszym zamówieniem,
możesz otrzymać konsultację dietetyczną wraz z analizą składu ciała gratis*

* - Pierwsze zamówienie od 31 dni - wizyta gratis.
- Drugie zamówienie od 31 dni - wizyta 50% regularnej ceny w gabinecie dietetycznym. - Kolejne zamówienia w/g regularnej ceny w gabinecie dietetycznym.

zamów